Design domovního telefonu VERONA II
Hodnocení klienta
„Na základě kvalitně zpracované analýzy stávajícího výrobku vůči tržní konkurenci, která nám ukázala finanční i časový rámec projektu, jsme se společně s designéry firmy ADAM DESIGN pustili do vývoje nového výrobku. Aktuálně již probíhá fáze přípravy technologie pro vstřikování plastů a nový telefon se objeví na trhu v roce 2015.“
David Halfar
vedoucí marketingu
Zadání a očekávání
Navrhnout domovní telefon v kvalitní estetické a ergonomické formě, který bude evolucí předchozího typu.
Integrovat vybrané typové komponenty, aby bylo optimalizováno množství speciálních součástek.
Projekt dokončit do podoby prototypu a výrobní dokumentace na vstřikovací formy.
Skutečné přínosy
- Estetika
- Ergonomie
- Snížení hmotnosti a výrobní ceny
Realizované fáze
- Analýza trhu
- Koncepční návrhy
- Design produktu
- Konstrukce
- Prototyping
- Sériová výroba