Design láhve Šaratica

Očekávání klienta

Navrhnou novou láhev 0,5 l pro nápoje Šaratica v moderním designu, která vynikne mezi konkurenty čistým tvarem a zajímavým detailem. Lahev naší minerální vody musí nahradí předchozí typ a komunikovat nové logo na ideálně průhledné etiketě tak, aby celý obal naší minerální vody působil nenuceně a výrazně svoji čistotou.

Skutečné přínosy

  • Láhev je netradiční a zapamatovatelná, proporcionalita je…
  • Klienti společnosti nový design oceňují. Někteří se i díky designu poprvé odvažují Šaratici zkusit.

Hodnocení výsledku

„Láhev na prodejně vyniká mezi konkurenty ve své kategorii a plní požadavky definované v zadání. Znovuzrození (obnova) značky se nám podařilo.“

Řekněte nám víc o Vašem projektu, pomůžeme Vám.